Dags att älska julen!

Hallå i natten!
Efter jag skickat iväg mitt toffel sms så började jag kika runt lite efter saker till lägenheten som måste köpas.
Som jag skrev så ska jag köpa mig en ny säng typ de första jag gör när jag har nycklarna. Den lilla fjant säng som jag har är bara inte väldigt liten utan även äckligt obehaglig och min rygg mår inte bra av den vill jag lova.
Så därför står alltså en dubbelsäng högst på listan.
Sen så behöver jag massa smågrejer som nya täcken och kuddar, sängkläder, överkast, gardiner, lite köksprylar mattor, lite saker till badrummet och lite julprylar.
En ny tv behöver jag verkligen också eftersom den jag har inte är min men tänkte ta och köpa en sån efter mellandagsrean och se om man kanske kan fynda något. Jag vill ha en på MINST 42 tum allra helst minst 50 då jag är fotbollsnörd och vill ogärna sitta en millimeter från tvn för att kunna se vart bollen befinner sig nånstans.
Köksbord och sånt tjafs måste jag också ha, men det är så lågt prioriterat så det knappt är värt att nämnas.

Julprylar däremot blir också en grej som måste köpas direkt när jag får nycklarna.
Alla snackar om att dom har julpyntat idag eller ska göra det på söndag och jag äger inte ens nånting i julväg.. Eller jo en rosa tomte som jag fick av Mikkis när jag fyllde år. Skitsöt men det är allt och den ser inte ens "julig" ut.
Jag har ju aldrig varit något för julen, rent utsagt hatat den för att vara ärlig men i år så har jag bestämt mig för att ta och fira den och allt som hör den till!
Jag ska julpynta en massa!
Julgran, julstjärnor, tomtar, julstrumpor och en mistel! :D
Sen så ska jag baka så mycket pepparkakor och lussekatter så jag kommer rulla fram! ;P
Sen så ska jag kirra värsta julbordet också, haha ska bli så grymt! :P

Haha frågan är bara om jag kommer hålla det här..
Hur ska egentligen jag Isabelle Jansson lära mig älska julen som jag tidigare har hatat mer än grinchen själv?..
Ett tappert försök är det iaf värt.

Nu värker hela min jävla rygg så sjukt mycket så det nästan gör de svårt för mig att andas! AJ!
SPA blir julklappen till mig själv vill jag lova, drar med mig mamma och Diana med så har jag redan kirrat deras med. Vi alla tre behöver det!

Nu däremot så behöver jag sömn!
Vi hörs mer imorgon eller ah senare idag då klockan fan hunnit bli fyra! ;o
Godnatt, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0