Hell yeah!

Hallå i natten!
Hade tänkt skriva ett inlägg om hur Assyriska vann över Djurgården idag med 2-0, men pallar inte..
Haha jag kan bara inte låta bli att tycka att det är helt jävla fantastiskt, AIK vinner SM GULD och DIF är på väg ur allsvenskan.

Sen så kan jag väl ändå passa på att skriva att det är klart att Erik Hamrén blir ny förbundskapten.
Hamrén är från Ljusdal och har tidigare tränat bland annat mitt älskade AIK så det känns gött. hehe! :)
Är inte så fullt insatt när det kommer till landslaget för att vara ärlig men jag tror och hoppas på att han gör ett bra jobb. 

Men nog om det, jag ska försöka sova nu för imorgon (idag eftersom kl är efter tolv) så fyller en liten gullunge hela 2 år o ska till ica på morgonen o köpa lite gott till honom..
Sötisens namn är Gottegos! :D 
Så hela dagen är hans dag imorgon.. 

Sleep tight bitches! ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0