En lista

Jag gillar verkligen såna här listor, skön tidsfördriv.
Klockan är för i helvete snart halv fyra och här sitter jag..
STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT!




Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Favoritgodis: Skumtomtar, haha bästa med julen! :P O så lakrits ;P
Är det nåt du absolut inte äter: MYCKET! Men bland annat surströmming och blodpudding. Spyr av tanken!
Fisk eller badkruka: haha jag är Divan som ligger på rosa flytmadrass o Picky är fisken som simmar ut med mig till havs! ;P
Saft eller alkohol: Alkohol får svenskar att släppa loss loss loss, det får inte saft saft saft. haha! ;)
Favoritväder: Sol! Men ändå så skönt med regn, allra helst när man är tankspridd.
Morgon- eller nattmänniska: Det pendlar för varje år verkar de som. Just nu är jag inne i en nattperiod.
Sparare eller slösare: Slösa vad fult de låter, jag investerar, ibland i bra saker i bland i dåliga! ;) 
vad är du beroende av? Love is my drug, is my heroin. Kärleken till familjen och vännerna. Kärlek är tunga grejer..
Kommer du ihåg din första kärlek: aa..
Tror du på ödet: Jag tror att vi finns här av en anledning, att vi alla har ett syfte, att saker sker av en anledning och att det som sker faktiskt redan är bestämt. Ja jag tror på ödet!  
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror vilken trohet man pratar om. Inom sport så kommer jag för evigt vara trogen AIK och AC.Milan. I ett förhållande? Ja, jag tror möjligheten finns men jag tror inte att det är många som kommer vara det.
Hur ser du på kärleken: Utan kärlek finns inget hopp, finns det inget hopp så finns det ingen morgondag. Kärlek är livsviktigt för överlevnad!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre eller fyra.
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: haha jag skrattar och tycker det kittlas av bara tanken att någon är PÅ VÄG att kittla mig men som inte gör det så JA! Jag är kittlig! :P
Snarkar du? Näe? Jag har frågat men nej. Däremot så pratar jag i bland i sömnen samt att jag i bland framförallt när jag är sjuk kan andas väldigt tungt.
Stjärntecken? Scorpio! O allt som symboliserar skorpionen är jag! Därför valde jag att tatuera in dess zodiac.
Vad är du svag för: Fotbollsspelare, jag går i gång så det är galet! Sen killar som kommer som riddare för att försvara mig. Så gulligt..
Det här är jag bra på: Jag är bra på att vara bra och bli bra på saker men har ännu inte hittat det jag är riktigt bäst på. men det kommer! ;)
Vad vill du jobba som? Psykolog. Jag vill även bli fosterförälder, arbeta på ett HVB-hem samt slutligen äga och styra ett själv.
Chips, morötter eller godis? Chips och godis är gott men mår skit efter jag ätit det. Morötter med dipp däremot är fan klockrent och nog godare en chips och godis.
Stökigt eller välstädat? Hellre lite skit i hörnet än en rent helvete! ;)
Saltar du på maten? Njae, beror väl på vad det är för mat.
Brukar du sola? Ohja... Abstinens just nu för att jag inte får.
Har du en besatthet? hehe.. Jag har väldigt lätt att "fördjupa" mig lite för djupt i vissa saker i bland. :p  
Är du singel? Ja! FREEDOM! :D
Vilket år är du född? 1988


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0