Flyttmöjligheter.

Godmorgon allesammans!
Jag somnade inte igår förrän nångång efter tre så det var med starkt motvilja som jag ens klev upp idag när klockan ringde vid halv nio..
Men upp kom jag och första jag gjorde var att springa ner till tvättstugan där mina kläder har hängt hela natten men trots det är dom inte torra.. haha helt sjukt! Slängde in en till maskin med och hoppas jag ska hinna med ytterligare en innan min buss in till Hudiksvall går 12.10.
Innan dess så måste jag ju försöka hinna med så mycket som möjligt här och egentligen borde jag inte sitta framför datorn då men stressar jag på morgonen så är min dag förstörd helt sen, allra helst när jag precis ätit frukost.. Jag spyr då!

Haha förresten...
Tror ni inte att sängen höll på att braka ihop inatt igen då?!:P
Haha jag hade fan legat kvar då, legat helt lutat åt vänster... En stor anledning varför jag ska ha en ny säng fast egentligen så är de ju inte sängens fel utan dessa helt sjukt ostabila sängben som jag fick (men dom har hållt bra länge så tack! :P). Haha den har varit vinglig från dag ett men jag har inte brytt mig för den har överlevt så mycket skoj! haha! ;) Aja sista natten i den nu iaf för på måndag så ska jag ta mig en tripp till IKEA o köpa mig en dubblish och egentligen borde jag ha älsklingen med mig så vi kan provligga tillsammans höhö! ;)
Han jobbar dock och jag vet redan på ett ungefär vad jag är ute efter och sen så kvittar det egentligen vad han säger för det är alltid jag som bestämmer iaf! men schh säg inget! ;P
Eftersom det är Ikea så blir det en budget säng på några tusen. Det får duga tills vidare, men dom är rätt skön, iaf den Mikkis hade och jag har bestämt mig för en likadan och allt är väl bättre en den jag redan har... :P

Även om det är mycket som har löst sig så är det ändå ett STORT frågetecken kvar..
Hur fan ska jag få ner dom saker jag har till Gävle?!
Det är långt ifrån mycket då jag ska köpa det mesta nytt sen när jag har den möjligheten men det är fortfarande tillräckligt mycket för att behöva flyttsläp eller flyttbil.
Men ingen jag känner har tydligen en sån där dragkrok på bilen och flyttbilar skulle visst vara rätt snordyra eftersom dom även tar betalt för milkostnaden... Så hur gör jag?!
Har jag någon trogen vapendragare därute med dragkrok på bilen som vill hjälpa mig kanske?!
Ni får popcorn I promise! haha ;P
Eller om någon kan vara så gullig och kolla upp absolut billigaste möjligheten för de här med flyttbil, sånt där hyr här lämna där system typ. Själv är jag totalt efterbliven när det kommer till sånt och framförallt när de gäller att kolla efter de billigaste då jag tar de första bästa o kollar aldrig på priset..

Nu måste jag verkligen börja packa lite...
Skriver lite mer innan jag drar till Gävle.
Ciao!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0