Har du dödslängtan?!

Vilken dag det har varit, allt har varit som någon sjuk snurrig karusell av alla möjliga känslor.
Att det ska strula med inflytt är riktigt störande och oroar mig rätt så mycket då jag ska vara utflyttad från den här lägenheten den första december och att då få nycklarna den dagen till min nya lägenhet gör allt rejält jävla tight! Åh hoppas verkligen dom får tag på dom tidigare hyresgästerna och att dom godkänner att jag flyttar in tidigare, dom har ju redan lämnat in nycklar o flyttat så man tycker inte de borde göra något men det är ju iofs mycket man tycker...

Något jag tycker är till exempel att anklaga någon på felaktiga grunder är så jävla sjukt så det inte ens finns ord för det!
Var ju på efterfest i lördags och snubben som jag känner och har skrivit med på msn efter det här skickade ett sms till mig där det stog typ "Idiot du tog mitt armband" Snubben känner mig tydligen inte så bra eftersom att för det första anklaga mig för något som att sno något vilket jag ALDRIG gjort om man bortser att jag snattade när jag var typ fjorton år. Mitt sms tillbaks blev "Har du dödslängtan eller din jävla åsna! Vad för jävla armband jiddrar du om?!!" Jag hade hela tiden i tanken att han skickat fel men nej han fortsatte o skicka att jag tagit hans armband. Flytokig ringer jag upp fanskapet och frågar vad hans jävla problem är, att jag aldrig baxat något av mina vänner i hela mitt liv, inte ens en tändare.. Att jag inte ens kan ta en godis på Ica utan att få dåligt samvete och betala för den. Att han kallade mig idiot gjorde mig galen, det är ett ord som jag visserligen använder flitigt men att kalla en människa med min intelligens och mitt humör för idiot är som att tigga om att bli ihjäl slagen.
Han var dock inge tuff alls i telen utan fortsätte bara säga att hans jävla armband var borta från festen o att det antingen skulle ha varit jag eller Tessan som tagit det inte hans jävla äckliga horvänner som taffsade på mig när jag SOV!
Mitt tålamod tog slut och han fick smaka på något som så fint kallas ADHD och hade han varit här så hade han fått smaka på vägkanten!!!
Jag blev helt fuckin galen eftersom jag hatar att bli anklagad för saker jag aldrig ens skulle kunna tänka tanken att göra o sen bli kallad saker... ooooooooh.... Efter att jag låtit som det vore jag som vore blatten av oss och gjort klart för honom att han var en hora och att jag pissar på horor som honom, jag pissar på hela hans familj om han anklagar mig och kallar mig idiot igen..
Frågade han om han trivdes i Sverige för om han gjorde de skulle han tänka efter nästa gång han bestämde sig att kalla någon idiot för annars kirrar jag hem han och hans olika styckade kroppsdelar i olika banankartonger och skickar hem fanskapet till Turkiet!!!!!!

Jag är ingen våldsam människa, jag avskyr våld faktiskt.
Men är någon respektlös mot mig, min familj eller mina vänner så försvinner ALL respekt för den personen och i mina ögon så är till och med min spya mer värd än vad dom är och fattar dom inte det så krävs ibland våld för att dunka in det i deras små jävla patetiska hjärnor!!!! 

Hoo... ANDAAAAAAAAAAAAAAAAAS.... :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0