Jag är bättre än så..

Att prata med dig är som att tala till en vägg, man får ut ungefär lika mycket av samtalet!
Därför finner jag inte heller någon anledning att ens försöka förklara något för dig som jag i alla fall vet att du inte skulle förstå, det skulle bara bli onödigt med tid.
Därför låter jag bli.. Alla förklaringar, all ilska, frustration och hat och all smutskastning slänger jag direkt ner i papperskorgen direkt.

Jag tittar på Gottfrid och inser att jag gör helt rätt, varför hata när man kan älska?
Allting som får oss att må dåligt borde vi sortera bort så vi kan fokusera på det som får oss att må bra.
Nu blir det att sova, godnatt!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0