Min Gottfrid fyllde 2år idag! ♥

Hallå i natten allesammans!
Jag tänkte bara klottra ner några rader innan jag kryper ner under täcket och försöker sova, är så trött!

Min lilla bebis Gottegos fyllde år idag/ igår (eftersom kl är efter tolv så är det väl igår?).
Hela två år har han hunnit blivit min lilla goskit! ^^
Det har vi firat med massa god mat o så har han fått massa godis och ben i present! :)
Hans riktiga presenter får han när vi flyttat ner till Gävle, så det inte blir så mycket att släpa på ner.
Ska köpa ett spel som typ tränar psyket, Gotte kommer älska det, I know it!
Plus så ska han få nytt koppel och halsband. Vill specialbeställa ett för vill ha en tag i guld som det står "Gottfrid" på. Vet någon vart man kan få tag på det?

Det har snöat här hela dagen vilket har varit riktigt perfekt då Gotte ÄLSKAR snö.. Haha han är helt galen i de!
Så vi gick bort en bit på en äng eller vad man ska kalla det så han fick springa lös o shit vad glad han blev. Var länge sen han fick göra det nu..
Jag blir så sjukt jävla lycklig när jag ser att han är det.
Han är mitt liv o jag älskar honom mest!
Grattis min underbara älskade Gottegos på 2års dagen. Du är mitt allt! ♥


Haha supersöta födelsedagsbarnet! :)
Fast här ser han faktiskt lite mongo ut, haha I love it! I love HIM! ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!

Jag tycker att han ser ut att säga:

Hey baby, check me out!!

Grattis i efterskott, Gotte!!

2009-11-09 @ 09:48:06
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0