Tired. .

Nu är jag helt slut men jag är långt ifrån klar!
Men trots att det verkligen ser KAOS ut här och att det är mycket kvar o göra så tycker jag ändå inte att det känns som det är överdrivet mycket kvar, det känns som jag kommer klara av det i alla fall. Iofs så är jag nog en av världens största tidsoptimister och sist jag skulle flytta så var det med nöd och näppe att jag med hjälp av Picky blev klar i tid med något jag trodde skulle ta några timmar hehe.. Men av att dömma hur det såg ut här när jag flyttade in så är Nordanstig långt ifrån lika hårda som Gavlegårdarna när det kommer till flyttstädning. O skulle dom klaga på min så undrar jag vad idioten tänkte när han godkände städningen för personen innan!

Om imorgon/idag då..
Milo och Peter skulle fara från Gävle så fort Peter slutat jobbet vilket dom var osäker på när det kunde bli.
Har vi tur så får han sluta redan vid 13.00 och då kanske om jag har riktigt tur kanske vi hinner flytta allt men ändå hinna en sväng på IKEA och köpa en säng, nya täcken och kuddar samt påslakan!
Vill ha nytt, måste ha nytt! Allra helst eftersom Baby ska sova hos mig imorgon så för att slippa trängas i en 90 och påtanke på hur ghetto min lägenhet kommer se ut i övrigt så skulle de åtminstone vara nice med en ny säng!
Så jag hoppas på att det blir lite tid över till det, IKEA har ju öppet till 20 så.. 

Nu ska ansiktsmasken bort som jag kletat i ansiktet.
Min hy har blivit HEMSK efter operation och ännu HEMSKARE nu under sista veckorna av nervositet..
Jag som alltid har haft fin hy, åh känns så hemskt!
Men men förhoppningsvis blir den fin o bra igen snart!

Godnatt på er..
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0