Vila i frid Robert Enke!

Den tyske målvakten Robert Enke är död! 
Jag vet inte vad jag ska skriva, känns som en sån stor chock och det känns alltid lika konstigt hur man kan sörja en person man aldrig någonsin har träffat. 
Jag känner för hans familj, hans fru och deras lilla adoptivdotter.
Ge dom kraft till att klara av det här..
 
Något som däremot gör mig väldigt upprörd är att polis/media går ut och säger att det starkt misstänker att det var självmord.
Om dom inte är helt hundra på det så bör dom inte yttra sig, säg istället då att dödsorsaken är ännu oklar.
För hela hans liv och allt han har åstakommit blir smutskastat!
Det gör att det folk kommer minnas honom för är den Tyske landslagsmålvakten som tog sitt liv även om det visar sig inte vara sant.

Oavsett hur det än gick till så är du saknad!
Vila i frid Robert Enke, nu är du återförenad med din lilla dotter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0