Återbesök.

Hejhopps!
Nu är jag hemma i Bergsjö igen efter besök i både Gävle och Stockholm.
Igår hade jag det jättetrevligt i Gävle hemma hos Mikkis och Picky där jag sov, vi låg och pratade typ hela natten och jag somnade inte förrän vid fyra och vaknade upp igen vid fem för att sen somna om igen o sov till nio innan det var dags att kliva upp hehe..
Pappa hämtade upp mig och Mikkis och körde Mikkis hem till hennes mamma innan vi åkte vidare mot Stockholm.
Det var helt underbart att träffa älskade Gottfrid igen, jag har saknat han så enormt och det hade visst han gjort också för han blev rätt tokig när han såg mig haha, min älskade gullunge, nästa vecka kommer du hem! ♥

Det gick bra på återbesöket i Stockholm iaf...
Dränaget tog dom bort och mitt blodvärde hade gått upp! :D Kan inte bli mycket bättre.
Sköterskan däremot var lite hm.. stressad och lite nonchalant kändes det som och jag är lite (MYCKET) förvirrad över hur jag ska byta tejp och kompresser o shit över saker så ska ringa dit imorgon och höra.
Det är ju extremt viktigt att jag sköter det så jag INTE åker på någon hemsk infektion för det vill jag verkligen INTE!

Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att min gördel ska torka..
Jag är riktigt trött men vågar fan inte sova, jag vill inte sova själv! :(
Jag är så galet orolig och shit o allra helst nu när dränaget är borta då hon somsagt inte brydde sig så mycket utan bara tog bort den utan att ens kolla hur mycket det hade kommit, det känns inte så bra.
Men som hon sa "Vem av oss är det som är sköterska?" Så ja det är ju hon så lär väl lita på att hon kan sin sak..

Näe usch jag ska nog ringa Ramona och kolla om hon kan hämta upp mig så jag får sova där för vill verkligen inte sova själv, det är så jävla hemskt!
Vi hörs mer sen..
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0