Bäääbis är hemma! ♥

Åh nu är min älskade lilla Gottegos hemma!
Papi kom med honom för några timmar sedan men har haft fullt upp med att gosa så har inte hunnit skrivit förrän nu. Han gnällde dock rätt mycket efter papi när han åkte ;/ Men tillslut efter jag börjat gråta och han tvättat bort mina tårar så var det lugnt. hehe...
Vi var ut på en promenix alldeles nyligen och det gick bra.

Känns helt underbart att ha honom hemma igen, det känns som jag kan andas igen.
Jag känner mig så otroligt trygg och hel. Jag vill ALDRIG vara utan honom såhär länge igen!
Usch det har varit hemskt...
Men nu är han hemma igen i alla fall min lilla goplutt och han ligger här bredvid mig i soffan.
Han har blivit stor som bara tusan efter att ha blivit bortskämd av pappa i tre veckor med vanliga mat och massa godis hehe.. Inte så att han blivit tjock för det har han defenitivt INTE blivit utan han har bara blivit grövre o blivit MYCKET starkare!

Näe nu ska jag fortsätta gosa lite..
Vi hörs senare, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0