This is it!!!

Jag är van att känna ilska, att känna hela kroppen fyllas av det för att sen explodera och skrika men det jag kände nyligen mot dig var inte ilska.. För det var något helt annat som steg upp och gjorde mig så varm så det kändes som hela kroppen glödde. Något som fick mig att nästan svimma av, de var något jag tidigare aldrig har känt, i alla fall inte så starkt... Det var hat. Rent jävla hat!
Det skrämmer mig o just nu vet jag inte vad jag ska känna.

Jag mår dåligt över att jag valde att sätta dig före mig själv. Att jag valde att sätta mitt liv på paus för din skull. Att låta dig behandla mig som du har gjort, tagit din skit och ditt respektlösa beteende för att i alla fall stå troget vid din sida och vara beredd att stötta dig om du behövde. Jag mår dåligt över att jag låtit dig gett mig dåligt samvete dom gångerna det blev för mycket för mig.
Jag har sett hur en människa som jag engång i tiden respekterade o faktiskt såg upp till förvandlats till något som jag inte ens kan beskriva.
Du passerade en gräns för länge länge sen men jag lät de vara, jag tänkte att bara jag står ut den här månaden, bara det inte händer något mer under den här månaden ja då kanske, KANSKE vi lyckas hitta tillbaks till någon sorts relation. Omöjligt den vi hade tidigare men i alla fall till något, även om den bara skulle bli ytlig.
Men att få veta att du gått o spytt ur dig skit om mig, en människa som har offrat seriöst ALLT för dig, inga ord kan beskriva hur mycket jag egentligen har offrat för dig! Du skulle ALDRIG ha gjort det jag har gjort till dig, ALDRIG!
O sen sitter du o säger att JAG ska vara tacksam och att det är du som ställer upp på mig?!
Hur sjuk i huvudet är du egentligen? Sen ditt sms du skrev nu?!
Alltså nej, jag känner ingenting längre faktiskt. Ingen ilska för du existerar inte längre.
Du är så sjukt jävla manipulativ men trots det så kommer alla nån vacker dag upptäcka de och då kommer du stå där helt jävla själv. trots de kommer du aldrig kunna erkänna dina egna fel o brister, alla gör fel aldrig du.
Shit...
Den dagen man vänder ryggen till familjen så är man ingenting, precis som du är nu. INGENTING!



Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; hihi säkert?

är så svårt att välja :o

2009-10-28 @ 17:33:28
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Tessie

Du gör helt rätt i att sätta ner foten. Man kan inte ta hur mycket skit som helst, och den här gången har det gått för långt. Det har det visserligen gjort förr med men detta tar ju priset helt klart. Du är stark och tar dig igenom detta, du har riktiga vänner & familj där ute som stöttar dig. Man ska inte leka med elden för då bränner man sig, så låt nu personen få veta hur det känns att vistas i HELVETET!!

2009-10-28 @ 19:17:38
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0