Även jag kan vara respektlös.

Vilken jävla dag alltså!
All kraft har sugits ur mig känns det som o efter att ha haft en hel orkan av känslor så känner jag mig just nu helt tom.
Jag hoppades verkligen inte att allt skulle behövt sluta såhär, trots att det egentligen var oundvikligt.
Blod är tjockare än vatten men tyvärr inte tillräckligt tjockt.

Respekt är bland det viktigaste jag vet.
Man ska ge respekt för att få respekt, ganska enkelt faktiskt.
Det är något som jag alltid försöker följa även om jag ibland misslyckas..
Vilket jag gjorde idag, big time!
Saken är att jag har oerhört svårt att visa respekt till någon som inte ens vet ordets betydelse.
Idag spårade allt ut helt enkelt, hemskt men sant.
Jag sa rätt mycket idag som jag kanske inte borde ha sagt men nu är de gjort och som sagt så var de rätt oundvikligt.
Som jag sa, den person du en gång var kommer jag alltid att älska..
O minnet av den personen kommer jag alltid att respektera!


Tack till er alla som finns o som bryr sig..
Extra stort tack till dig Tessie, som trots våran brist på kontakt på senaste visade att du är en sann vän som verkligen finns när det behövs. Tusen tack! o du ska veta att no matter what så finns även jag här för dig om du behöver mig! ♥



 




Kommentarer
Postat av: Tessie

Tack!! :)

2009-10-28 @ 22:36:19
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0