Love is my drug!

Jag kom på att det bara är snart en månad kvar tills jag flyttar tillbaks till Gävle.
Jag hade nog aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att JAG skulle tycka att det ska bli skönt att flytta tillbaks till den staden men efter att bott häruppe så ska det bli helt fuckin fantastiskt faktiskt.
Jag har rätt mycket som måste fixas innan bara men det ordnar sig.

Nu blir de tv sen ett tappert försök till att sova.
Innan bjuder jag på en låt som har blivit en favorit tack vare serien Riverside.
Jag verkligen älskar den o den går på repeat här hela tiden typ! Love is my drug, is my heroin..! så fuckin sant haha ;)  




Sleep tight bitches! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0