Min vackra Isabella! ♥

Halloween är visst imorgon, haha jag kan aldrig hålla koll på det.
Dom ändrar ju det där jämt och de är väl att man inte får fira Halloween på alla helgona men när är de egentligen?
Ser nu i kalendern att jag har namnsdag idag! Eller ja, inte jag egentligen för jag stavas Isabelle och dom som känner mig vet att jag är jävligt hård med det och varför jag är det.
Det skulle nämligen ha funnits en annan som skulle heta Isabella, en som aldrig fick chansen till ett liv på jorden utan som istället hamnade i himlen och blev den vackraste ängeln av dom alla!
Grattis på namndagen min älskade tvillingsyster!
Trots att jag inte ser dig så vet jag att du finns här, jag känner din närhet!
När vinden blåser och fyller mig med styrka, jag vet att det är du.
Folk får tro vad dom vill men ibland finns det band som är så starka så inte ens döden kan bryta dom.
Jag älskar dig Isabella! ♥




Kommentarer
Postat av: Tessie

R.I.P Isabella!!

2009-10-31 @ 13:44:18
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Gud så fint med din tvillingsyster, att du kan känna hennes närhet även om ni inte träffats :)

2009-10-31 @ 14:06:08
URL: http://angiesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0