Min dag; Snygga bröst och panikångest!

Jag kan inte sova! ;o
Det har varit full rulle hela dagen typ, klev upp kl 5 och åkte till Stockholm på återbesök.
Fick se mina bröst första gången utan sportbh efter operation och guess what? I fuckin LOVE my new boobs!
Dom är verkligen fantastiska!
Allt såg bra ut, ena dränaget tog dom bort men ett fick däremot sitta kvar.
Enda som inte såg bra ut var mitt blodvärde som till och med hade blivit LÄGRE en när jag lämnade Akademikliniken.
Sköterskan upprepade ett X antal gånger hur viktigt det är för mig att äta rejäla portioner ofta och dricka mycket samt försöka få i mig så mycket järn som möjligt och gärna äta järntabletter eller nå.
Plus att jag skulle vila så mycket som det bara går och acceptera att jag faktiskt genomgick en rejält stor operation för bara en vecka sen.
Jaja säger jag lydigt, jag ska äta aprikos, broccoli, och allt annat som är vidrigt och innehåller järn samt komma ihåg att ta dom där satans jävla tabletterna för någon annans blod vill jag INTE ha!
Men vad tror ni Bella gör?
Jo jag åker med min syster till en galleria där vi springer runt och kikar i timtal.. Springer alldeles svimfärdig omkring innan tanken på mat ens kommer på tal, äter och fortsätter springa runt.
Fick med mig en skitsnygg och skitbra Everestjacka, super att promenixa i nu samt ett par nya älskade Adidas walking skor som verkligen behövdes!
Efter det så mådde jag ändå rätt skapligt och nästa stopp blev Gävle.
Där släpper Ramona av mig i Bomhus medans hon åker vidare till våran andra syster.
Jag träffar Mikkis och Picky och får den ena komplimangen efter den andra så jag blev alldeles rörd! :)
Vi tog en promenix hem till Mikkis mamma där jag flashade mina vackra bröst o sen tog vi en promenad vidare till affären där vi handlade vi fruktsallad och något så äckligt som blodpudding!
Jag kräks av bara doften men hey det är massa järn i det och eftersom jag inte ens var sugen på att äta varför då inte ta det absolut äckligaste du vet?
Jag och Picky tog bussen hem till hans och Mikkis nya lägenhet i Bomhus centrum (som var jättemysig) där Picky kirrade i ordning den där blodpuddingen som faktiskt visade sig inte alls vara spyfärdig äcklig utan bara äcklig. Några snabba tuggar och enormt stora klunkar vatten senare så var middagen avklarad haha.
Klockan hade hunnit bli 19.30 och Picky följde med mig till parkeringen i ösregnet där min syster stog och väntade och resan hem till Bergsjö började.
Det regnade som sagt galet mycket ute och det var rejäla pölar på vägen plus att det var kolsvart, riktigt obehagligt att åka hem men hem kom vi iaf.
Nästan hemma började jag känna mig riktigt jävla hängig, började tänka att jag kanske överansträngt mig något idag vilket jag har gjort... REJÄLT!
Svimfärdig tröck jag i mig en macka med massa leverpastej och jordgubbar för att få i mig järn samtidigt som jag fortsatte klunka i mig vatten.
Började bli lite lugnare och tänkte att ingen panikångest får bryta ut men när min syster ska byta kompress på mig där ena slangen till dränaget har suttit och jag tittar bort men känner något varmt bara rinna ner och syrran skriker TITTA INTE! så var panikattacken ett faktum.
Ramona somnade och jag har legat sen kl 23 och försökt sova utan resultat.
Hennes jävla hemtele började ringa trots kontakten var utdragen, ganska obehagligt. Samt att den trådlösa telen har legat o pipit om att vilja bli laddad eller nå, konstant pipande som jag inte fick slut på och som skrämde skiten ur mig varje gång o jag vågade inte väcka Ramona.
En timme ungefär lyckades jag slumra till för att sen vakna upp tankspridd som fan och sen dess har jag varit vaken.
Omöjligt att sova, jag känner mig trött men samtidigt pigg och jag undrar hur smart ideén att starta min concertabehandling idag igen egentligen var efter över en veckas uppehåll.


Jag har trots sömnsvårigheter och panikattacker haft en väldigt trevlig dag.
Var jättekul att träffa både Mikkis och Picky igen och att se hur dom båda hade förändrats.
Picky till de lugnare, väldigt mycket lugnare och det var riktigt trevligt att prata med honom! :)
Mikkis måste jag däremot säga att jag är orolig över.. Hennes "allt är bra" är inte trovärdigt nog för mig.
O eftersom jag knappt han prata med henne om saker när jag var där eftersom allt blev lite småstressigt så ska jag ta o ringa lite senare idag o prata med henne.

O sen ytterligare en gång... Mina bröst är fantastiska!
Dom är varken för stora eller för små. Alldeles lagoma!
O den perfekta formen...
LOVE THEM! :D

Nu blev det här inlägget rejält jävla långt och ändå har jag inte ens skrivit en tiondel av det jag vill skriva men pallar fan inte mer o ni pallar nog inte att fortsätta läsa om de blir längre heller så spar det o bar de något som var något jag verkligen vill skriva så får ni läsa om det senare under dagen.

Ett tappert försök till att försöka sova igen?
Kommer inte lyckas så det blir att kika runt lite på nätet innan.
Godnatt, godmorgon på er alla sötnötar därute, vi hörs mer senare! ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Ta hand om dej nu gumman och är nyfiken på bilder... :)

Kram!!

2009-10-07 @ 10:21:18
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0