Flickan som lekte med elden.

Hejsan alla snyggingar därute!
Hoppas ni har sovit gött för det har inte jag gjort.
Jag har haft galet ont i ryggen, drömt konstiga drömmar och vaknat upp varannan timme och då exakt.
tolv, två, fyra, sex, åtta... Helt knas!

Var ju iaf på bio igår med Arne (min systers svärfar) och Henrik (hennes svåger) här i Bergsjö och såg filmen Flickan som lekte med elden.
Precis som jag rekommenderade alla att kika på första filmen Män som hatar kvinnor så rekommenderar jag verkligen den här filmen med. Båda filmerna är bra på olika sätt men den här fick man lita mer svar på vilket jag gillar.
Här i Bergsjö som btw har världens mest sötaste och mysigaste bio har dom tävlingar innan filmen börjar och jag vann en affisch. Mohahaha så mäktigt jag vinner ALDRIG något så jag blev riktigt glad! :)

Idag vid 17.54 går tåget till Gävle där jag ska sova inatt hos Mikkis och Picky.
Imorgon kommer pappa och hämtar upp mig där och så åker vi till Stockholm på mitt andra återbesök. Håll tummarna på att allt läker som det ska och att jag får ta på dränaget! Tvivlar starkt på att jag får det men man kan alltid hoppas.
Imorgon så kommer jag få träffa älskade lilla Gottfrid för första gången på två veckor också och jag längtar så otroligt! ÄLSKAR HONOM MEST AV ALLT! ♥♥♥

Ja innan tåget så ska jag ner till tvättstugan och slänga i en maskin tvätt om det är ledigt då vill säga vilket jag hoppas för jag har inga myskläder rena och eftersom jag inte direkt kan ha jeans med det här jävla dränaget så måste jag gå runt i mysbyxor.
Måste försöka ta mig ork och städa undan lite här hemma också, ser förjävligt ut!

Jag ska hinna med ett inlägg till innan jag åker iaf, I promise! :)
Vi hörs senare, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0