Fuckin besviken.

Hallå hallå!
Har inte uppdaterat något här på typ två dagar nu upptäckte jag.
Har tappat suget för att blogga litegrann känns det som. Kanske vänder det eller kanske inte..
Hursomhelst så tänkte jag klottra ner några rader nu innan jag tar mig en dusch och går o lägger mig! :)

Tittat på Idol då. Den där Nicklas åkte ut och det var enligt mig verkligen på tiden!
Märks verkligen att långhåriga pöjkar går hem bland fjortisarna för snubben kan inte ta en ton för fem öre!

Det känns förresten just nu som jag har slängt ut 106 000:- på något som verkligen inte var värt det.
Talar såklart om operationerna... Jag är inte nöjd! I alla fall inte som det känns som just nu.
Tycker brösten är för små, vill visserligen inte ha några gigantiska Jordan boobs heller men ah dom känns för små plus att jag gillar inte riktigt hur dom sitter eller formen.
Magen är jag också rätt besviken på då jag tycker den inte alls är nå platt.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre med tiden, det dröjer trots allt ungefär ett halvår innan man kan se det slutgiltiga resultatet men just nu är jag somsagt inte nöjd.
Sen så kan ju folk sluta tro att jag fått en helt ny kropp för så är inte saken. Jag har kanske höjt min Bhstorlek med typ en eller två storlekar och minskat måttet runt höfterna på kanske fem centimeter. Alltså inga makalösa förändringar och börjar bli jävligt uttjatat att folk tror att jag ser ut som någon jävla Barbie eller nå.

Till något helt annat så är jag snuskigt sugen på en tattoo tills jag fyller..
Vill ha den vid nacken eller skulderbladet men vad jag vill göra är fortfarande ett stort frågetecken.
Har ni några tips kanske?


Nu ska jag ta ut Gottfrid på en promenad lite snabbt o sen hoppa in i en dusch för att sen tejpa om mig själv hehe roligt...
Kika på tattoos också kanske?

Aja Bye fuckers, hoppas ni har en störd natt! ;)
Haha! PÖÖSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0