Idol!


Jag springer runt här hemma utan gördeln vilket är första gången efter operation.
Den är på tork efter jag har tvättat den och det känns galet skumt att vara utan den! ;S
Magen är fortfarande rejält svullen men det har gått ner lite för känner mig inte sådär galet uppsvullen som jag gjorde för någon dag sen så det känns bra. Förhoppningsvis så fortsätter svullnaden gå ner men med mig vet man aldrig.
O inte nog att det rinner på bra med blod i dränaget så har jag börjat blödit näsblod också, roligt vah?

Förstår ni hur roligt det skulle vara att bara gå ut ikväll, dricka några drinkar och shaajka asset rejält på dansgolvet. Men det går tyvärr inte så jag får helt enkelt vänta tills Stockholmsresan den 19e november.
Känns som en evighet tills dess! :(



Ikväll blir det istället att kolla på Idol. Sääääääxy Eddie sjunger.. grr... haha ;)
Så nånting har jag att göra iaf..
Måste försöka få i mig något att äta också, frågan är bara vad? Hm..
Tvättstugan först, min äckliga granne sitter väl fortfarande i fönstret och stirrar ut i mörkret när jag går förbi. Så jävla obehagligt!
Alltså han är groteskt jävla äcklig! Jag har ju skrivit lite förr vad han har gjort men sen så slutade han och nu har han börjat bli så vidrig igen!
Kan ta o skriva lite om det i något inlägg här framöver.

Vi hörs mer senare! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0