Massa gos! ^^

Godmorgon!
Så skönt, underbart och tryggt som jag har sovit inatt var det galet länge sen jag sov!
Först så var jag ju orolig inför operation så drömde massa knas och sov konstigt varje natt i veckor innan den..
Sen efter så har jag ju haft ont och vaknat upp flera gånger varje natt o sen så var jag bara orolig av att sova själv.
Men nu är operation gjord, någon värk känner jag knappt av och min älskade Gottfrid är hemma och ger mig trygghet igen.
Jag är helt utvilad och mår toppen!

Har tagit en morgonpromenad med Gottegos, gick förbi macken och köpte en smörgås som vi delade när vi kom hem! Så nu är jag mätt och belåten! :P
Ska snart städa undan lite här hemma och sen röra mig mot skolan och försöka få en tid till min studievägledare.
Måste snacka betyg eftersom ansökan till skolan i Gävle måste in före den 31 oktober och jag glömde att det är höstlov nästa vecka.


Vad ska jag göra mer idag då?
Jo plugga på och gosa en MASSA med Gottegos! ^^
Vi hörs senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Gossipmom.se

Härlig blogg du har! Hoppas du hämtar dig från operationen, försökte läsa ikapp mig lite om det var för operation men fann inget om det.



oxox

2009-10-21 @ 12:19:34
URL: http://www.gossipmom.se
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

Hejsan! Jag ville bara önska dig en bra dag :)

2009-10-22 @ 12:51:21
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0