Mitt i natten...

Hallå natten!
Det är helt sjukt att jag fortfarande är uppe då jag har varit trött sen typ tio..
Jag har ju däremot rätt svårt att sova. Sover så oroligt, vaknar upp flera gånger under natten och drömmer väldigt knasiga drömmar. Plus att jag vaknar av att jag har så galet ont i ryggen då jag måste sova på rygg något jag verkligen inte är van vid. Men men förhoppningsvis blir det bra snart och jag längtar verkligen efter den dag då jag får sova en hel natt utan konstigheter och vakna upp rejält utvilad.

Idag har jag i alla fall bokat tågbiljetter och kryssning tills min födelsedag.
Var meningen att vi skulle ta en hel helg i Stockholm men jag och Tessan var mer sugen på en kryssning.
Vi hade tänkt åka på fredagen men efter massa strul så beslutade vi oss att åka på torsdagen den 19e november, alltså på min födelsedag! ;) Vi åker med Silja Galaxy och det ska bli riktigt kul...
Sen så på lördagen så blir det utgång på Hang looose i Gävle, var galet länge sen jag var där så det ska också bli kul.
Får se om jag ger mig själv en spa-behandling i födelsedagspresent också, skulle verkligen behöva en rejäl massage och kroppspeeling. Åh va skönt!
Blir lite shopping också, vill ha något nytt att ha på mig på både kryssningen och sen på Hangan och jag vet att jag lovat mig själv och hela min omgivning typ att inte shoppa så mycket. Varenda gång jag går ut så köper jag nämligen alltid nya kläder, alltså ALLTID! Haha jag har problem... :P
Men nu efter att ha sprungit runt i mysbyxor i två veckor så tycker jag faktiskt att jag förtjänar att få köpa någon snygg figursydd klänning som visar min "nya" kropp.. hehe! :P

Näe om jag ska ta och krypa ner i sängen med min glamour och försöka sova kanske?
Först blir det dock ett glas vatten.
Godnatt på er, vi hörs imorgon!
Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0