Smärtan håller mig vaken.

Hallå i natten!
Min syster åkte iväg för några timmar sen med en kompis och har inte kommit hem ännu.
Själv sitter jag här hemma hos henne, kämpade mig precis upp ur sängen och satte mig här. Det är lite av en kamp att ta sig upp om jag säger så. Är riktigt stel i både mage och brösten och det drar åt bra nog när jag försöker sätta mig upp.
Men jag lyckades iaf, tog två alvedon och satte mig här.
Även om jag har riktigt ont så får jag ännu ondare av att bara ligga ner så det är bra att sitta litegrann.

På tisdag ska jag på återbesök och hoppas verkligen att jag får ta bort dränaget eller hur skiten stavas...
Två grejer som sitter med slangar på varsin sida och suger bort blod och sårvätska iaf. Jag gillar inte så mycket att ha massa slangar i mig.
Hoppas allting läker som det ska också, men det märks på tisdag.
Kanske får ta och se brösten mina då med, har ännu inte sett dom utan sportbhn och jag tycker dom ser lite små ut men det är nog för dom är så ihopklämda eller vad fan man kan säga.

Näe nu ska jag ta och gå runt lite i huset för blodcirkulationens skull, sen ett glas vatten sen sängen igen.
Vilket liv.. hehe... :)

Vi hörs mer imorgon eller ja senare idag.
Godnatt på er alla! ♥


BTW bilder kommer i veckan, I promise! ;)




Kommentarer
Postat av: Maria

Smärtan går över så småningom, ska du se. Tur att det verkar ha gått bra utan komplikationer. Jag tänker på dig, så du vet!

2009-10-04 @ 05:15:46
URL: http://leksaksvingar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0