sunday.

Hejsan!
Igår gick jag över till systeryster för att ha tacokväll med henne och lilla Johannes.
Efter att ha ätit oss rejält mätta så blev det en film "Air buddies" men vi hann inte ens se klart den förrän vi alla tre blev supertrötta och somna, klockan hade inte ens passerat halv nio när jag sov.

Nu är jag hemma iaf..
Har varit riktigt trött hela dagen så tog en powernap som bara gjorde mig tröttare haha typiskt..
Förhoppningsvis blir jag lite piggare efter jag ätit min glamorösa middag köttbullar och makaroner så jag orkar med att gå på bio. Flickan som lekte med elden ska jag iväg och se ikväll, hoppas den blir bra.

Nu blir det mat däremot.
Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0