The biggest bitch is karma, let her do her job!

Hejsan!
Det blev inger mer pluggande för mig idag. Jag försökte få ner en uppsats men det gick inte alls när fantasin var som bortblåst. Ska försöka kladda ner något imorgon innan jag åker till Gävle o hämtar min bääääääbis! ♥
Jag saknar dig Gottegos imorgon kommer du hem o då jävlar blir det så mycket gos så du inte kan ana, ska köpa hem massa gott till dig också för fy vad jag saknar dig mitt allt! ♥


Lite godnatt musik bjuder jag på..
Galet skön låt, love it!
Puss på er!



Cuz now Im that bitch
Youll never get to
Cant get what you want
So youre acting like a punk
You were too fly then
So fly away now
Now Im that bitch
And youre just a clown!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0