Vart är mobilen?!

Godmorgon!
Igår somnade jag i min egna säng till andra avsnittet av two and a half men och jag vaknade upp till att min syster står lutad över mig och verkligen blänger på mig. Haha HJÄLP!
Frågar vad hon håller på med och hennes svar blir, "kollar att du andas eftersom du är lika vit i ansiktet som du är i håret!" haha galet skönt svar! :P
Jag tog mig upp iaf och åkte hem till henne där jag somnade direkt, blir så när man gått en helnatt utan sömn.

Tog mig precis hem till mig har ätit lite frukost och sprungit runt som en dåre och letat efter min mobil men den verkar tydligen ha rymt! ;o
Kan inte minnas att jag tog med mig den igårkväll till Ramona heller eftersom jag påpekade i bilen att jag inte hade telefon med mig men att det inte spelade någon roll.
Så jag ska alldeles strax ta och gå tillbaks till Ramona och kika där och ringa till Akademikliniken och meddela hur mycket det var i dränaget idag. Det har minskat från 200 till 70 vilket är asbra! :D Men det är nog för jag tog det så lugnt igår så ska försöka efter jag gått hem till henne o sen hem igen att göra detsamma idag.
Vill verkligen få bort den här. O att den här jävla stelheten försvinner med!
Svullen som en gris är jag fortfarande hoppas det är normalt och att det går över men ska fråga det idag när jag ringer.

O sen det här med bilder, JAG LOVAR att det kommer men det är inte så roligt att ta bilder just nu när jag ser förjävlig ut och känner mig förjävlig haha :P
Så det blir senare!, den som väntar på något gott....  :)


Vi hörs mer senare alla gullungar därute! :)
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0