11 september.

Jag vill börja med att skänka en tanke till alla som miste sina liv under terroristattackerna den 11 september 2001. Må ni alla vila i frid.
Jag skänker även en tanke till era nära och kära som för varje dag får känna saknaden och sorgen..
En tanke till er alla!..


-

Jag har varit så otroligt rastlös här på morgonen.
Blir väl så när det blir helg och man har absolut ingenting att hitta på.
Jag började då istället diska, städa och rensa ut garderoben.. I really need some new clothes!
Har fortfarande lite städning kvar att göra men tog mig en paus, massa sortering med papper och sånt som jag har skjutit upp i månader nu och det lär fortsättas att skjutsas upp ett tag till tror jag.

Jag tänkte snart ta mig ut på en promenix med Gottfrid sen så tror jag faktiskt jag ska köra ett pilatespass.
Hur jag ska spendera resten av dagen har jag noll koll på, försöka plugga kanske?
Något blir det alltid.


Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

bra början av inägget.



sv: ja visst är de! ^^

2009-09-11 @ 13:05:56
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0