Avstängd.

Att det ALLTID ska strula och allra helst när man verkligen INTE har tid med strul!
Första hindret för dagens planer började med att jag upptäckte att Gottfrid hade en fästing, Ramona jobbade och Evabritt skulle iväg så jag röck bort den själv för första gången i hela mitt liv. Gick ju bra.
Tar min tvättkorg och ska röra mig ner mot tvättstugan, vad händer? Jo den är avstängd några dagar framöver för dom målar där. Jaha men det var ju trevligt, vilken tvättstuga hänvisar dom till då? INGEN!
Ringer Nordanstigsbostäder och dom är lika inkompetenta som vanligt och har ingen aning.
Så här sitter jag med tvätt som verkligen bör tvättas eftersom jag ska in på operation imorgon..
Jag måste alltså ta min jävla tvätt, gå med den till min syster och tvätta där. Riktigt med onödig tid, tid som jag verkligen inte har.
Samtidigt kämpar jag mot en stark jävla irritation och känsla att vilja slå någon så jävla hårt så dom flög över hela fuckin jävla Atlanten!


ANDAAAAAAAAAAAAAAAAAS.....
Nu ska jag ta min jävla tvätt och röra mig mot Ramona.
Måste plocka ut det viktigaste och så får jag ta resten nån annan gång.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0