Boooooooring!

Jag har så snuuuuuuuuuuuuuuuuskigt jävla tråkigt!
Jag vill att tiden ska gå fortare, så operationen blir avklarad så jag slipper vara så nervös inför den och sen till allt roligt som jag har planerat. Stockholmsresan under min födelsedagshelg, flytt till Gävle 1 december, Partaj på Juldagen med Tessan och Nyårskryssning! Shit vad jag längtar. ska bli så galet kul!..
Så om tiden kan sluta gå så jävla slowmotion och istället gå fortare..

Undertiden får jag väl göra det mesta av situationen vad nu det än är.
Har ju massa pluggande och idag har jag faktiskt pluggat i timmar! ;)
Har tur nog Gottfrid så dagarna går rätt snabbt ändå, bara så jävla tråkigt att sitta hemma en helg.
Hade velat varit iväg och dansat, åh! Men men, måste ha tråkiga helger med.

Nu ska jag ut på en promenix, sen så blir det väl någon film.
Vi hörs senare, ciao!


Kommentarer
Postat av: Petra-

Tack så mycket gumman<3

2009-09-05 @ 23:21:23
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0