Congrats! :D

Godmorgon!

Idag fyller min syster Ramona 29år och min andra Syster Diana fyller 31! :)
Så ett STORT grattis till mina två helt underbara systrar, HIPP HIPP HURRA! :D
Älskar er båda otroligt mycket! ♥
Alldeles strax så ska jag och Gottfrid ta en promenix över till Ramona och äta lite frukost med henne.
Sen så ska vi åka in till Hudik och kika runt lite.. :)
Men först innan jag går dit så måste man ju såklart se när Kissie kommer till Vakna med the voice! haha ;P


Ni får ha en underbar dag allesammans! :)
Puss.



Kommentarer
Postat av: Tessie

Hipp Hipp HURRA för dina systrar idag!!!!!!

2009-09-18 @ 12:53:41
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0