Dom SUGER!!!!!

Godmorgon!
Ni vet ju att jag avskyr och skulle kunna spy över Nordanstigsbostäder som jag hyr min lägenhet av.
Men igår blev jag riktigt jävla irriterad och nu får det fan vara nog!
Jag springer ut för att hämta min sista tvätt runt 21.00 då träffar jag på en granne utanför och hon berättar att Nordanstig ska komma hit och måla fönster och dörrar imorgon så jag ska lämna det öppet.
ALDRIG! säger jag bara, dom ska skicka ut ett brev och meddela det i god tid! Jag har hund och visst vill dom ha sina armar avslitna så kan jag ju självklart lämna fönster och sånt öppet medans dom håller på.
För jag lämnar då fan inte min lägenhet för litar inte på dom! Skulle inte förvåna mig om något skulle försvinna från lägenheten. Näe, dom ska nog få höra om dom kommer hit.
Dom kan måla skiten EFTER jag flyttat, that's it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0