Forrest Gump; Love it!

Jag har precis kollat klart på Forrest Gump och vilken helt fantastiskt underbar film!
Åh vilka känslor den framkallade, jag sitter här med tårar i ögonen. Riktigt bra film..
Vilken gåva livet är egentligen, en gåva vi tar alldeles förgivet, vi vet aldrig när gåvan tas ifrån oss så det är dags att ta vara på den tid man har här på jorden.

Till denna underbart fantastiska film åt jag jordgubbar och mörk choklad. Riktigt gött det.
Gotte ligger här bredvid mig i soffan och är lika söt som alltid, han är mitt allt, min familj och jag älskar honom!<3
Nu blir det en kort sväng i mörkret med han sen blir det att krypa ner i sängen och besöka drömmarnas värld.

Godnatt på er, vi hörs mer imorgon!
/B








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0