fuckin mensvärk!

Godmorgon!
Jag hade bestämt mig för att ta sovmorgon imorse men tror ni att det gick bra? Nej!
Jag vaknade upp strax efter sex hur pigg somhelst men jag vägrade att kliva upp vid den tiden en lördag, never ever! Jag låg istället kvar och tittade på tecknat, filmen Balto visades. Jag älskar tecknat! :)
Efter den så var väl klockan runt åtta så då tog jag och Gottfrid en promenad som vi precis kom in ifrån.
 Med världens jävla mensvärk gick vi in till själva "byn" för att kolla när apoteket och Ica öppnade och apoteket öppnade klockan 10 och ica har precis öppnat så ska ta mig en promenad dit snart.
Jag hatar att ha mensvärk! I fuckin hate it! O allra helst nu när jag inte ens får ta älskade ipren utan bara alvedon som knappt funkar, så hemskt!

Halsjäveln börjar krångla också, bara jag inte börjar bli sjuk!
Blir tokig om Ramonas jävla kompis smittade ner mig!

Aha whatever, vi hörs senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0