Gottfrid! <3

Gottfrid är min det vet jag redan, allt jag har lärt honom och all kärlek jag gett honom dom här månaderna har gjort honom till min. Det däremot han inte har varit som min är på papper men det ska tydligen ändras nu och det känns great de! Slippa oroa sig...
Gottfrid är mitt liv, mitt allt. Vackrare varelse på denna planet får man leta efter, han är så galet jävla perfekt!
Jag saknar honom så jävla mycket, men det behövs...
Jag har varit konstant med honom varenda jävla dag bortsett från några fåtal helger sen januari.
Att flytta tillbaks till Gävle känns enbart som fördelar just nu, hade några nackdelar först men dom försvann med vinden ikväll kan jag lova.
Jag längtar, jag längtar så snuskigt mycket!

Behöver inte skriva så mycket mer egentligen, jag älskar Gottfrid. Han trivs i Gävle och har min pappa som älskar honom och som han älskar. Han får träna sin sociala bit och jag kan inte se att det blir bättre en så..
Nu ska jag försöka sova eller nå..
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0