Grattis!

Idag har det varit full rulle.
Jag gick ju över imorse till Ramona och lånade telen o ringde Akademikliniken.
Pratade med Eva och som tidigare så hade hon en lugnande effekt på mig och var lika trevlig och vänlig som alltid. Jag känner mig lite mindre nervös efter att ha pratat med henne faktiskt och just nu vill jag bara att dom här åtta dagarna kommer gå skit fort så jag slipper denna hemska väntan!

Vid halv ett så åkte jag och Ramona in till Hudik. Först blev det ett besök på sjukhuset för Ramona skulle byta "robotfot" som jag så fint kallar det haha ;)
Efter det så blev det lunch/middag på Radjos, och det var lika gott som alltid, älskar det stället! :)
O efter det så kikade vi runt lite men blev inget mer köp bortsett från en rosa keps.

När jag kom hem så blev det en promenad med Gottfrid direkt och nu sitter jag här och inväntar på att 2 1/2 män ska börja. Sen kl 21 så är det ju Svenska Hollywood fruar igen. Hahaha Gotta love it! ;)

Ah det var väl allt...
Eller jo, ett STORT grattis till lilla Jockepock som fyller nitton år idag och inte tjugo som jag trodde haha.
Bra att man har koll liksom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0