Gynning is the shit!

Hejsan!
Blev inget mer bloggande igår, och det blev en tidig kväll.
Jag stängde ner datorn redan kl 22, la mig i sängen och började titta på Nöjespokalen men såg knappt halva innan ögonen gav upp och jag stängde av och somnade direkt.
Vaknade upp imorse runt sju, gick ut direkt på en promenix med Gottfrid och nu kan jag verkligen säga att hösten är här för brrrr vad kallt det var! Måste införskaffa mig vantar, mössa och halsduk verkligen!
Ska in och hämta Ewelinas doppresent den 16e så blir nog att shoppa lite höst-stuff då också.

Nu sitter jag här och kikar på VAKNA! haha jag älskar verkligen det programmet!
Jakob, Paul och Josefin äger!
Gynning var och gästade idag också o va sjukt vacker den människan är, allra helst nu när hon har blivit mörkhårig! Jag blir ännu mer sugen på att skippa mitt blonda nu när jag såg henne.
Känns kanske bra att göra det också när jag opererat mig. Blond+ silikonbröst = Bimbo?
Fast iofs finns väl inget bättre en när människor underskattar en, för fan vad man överraskar då! ;)

Iaf så är Gynning grym, ska se om hennes parfym är något att ha också, jag som är parfymfreak liksom! ;p
Nu ska jag fortsätta kika på VAKNA! gänget, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag får väl beställa den då ;) Hihi.

Oj, lycka till med operationen! Hoppas det går bra :) Jag har opererat ett ledband i foten, därför hoppar jag på kryckor.

2009-09-11 @ 09:12:19
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Anna

God morgon, din sköna höna! :)

Jag tror att färgen på klänningen blir perfekt för ett höstdop... :)

Ja, Gynning är suverän. Håller verkligen med dej.

När det gäller hårfärgen, så kan jag bara säga att den inte spelar någon större roll... Hehe!

Jag har ju testat båda och oavsett färg, så är folk fördomsfulla... Så med andra ord anser inte jag att "problemet" sitter i min hårfärg, utan i huvudet på andra... Tihi!

Och precis som du så tycker jag det kan vara vansinnigt kul att spela på människor fördomar och idéer om hur jag "borde" vara... ;)

Kram och ha en bra höstdag!

2009-09-11 @ 09:19:42
URL: http://miranna.se
Postat av: nenne

Haha aa och minen är ju klockren han ser typ äcklad ut ist för ledsen :p

2009-09-11 @ 09:24:30
URL: http://neennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0