Haha KLOCKRENT! ^^

Hahaha alltså jag är verkligen inte för kriminella handlingar..
MEN när man lyckas råna en värdetransportcentral som är nästintill omöjlig att råna med en stulen helikopter ja då kan man faktiskt inte säga något annat än att snubbarna är otroligt smarta! haha.
Vissa som gör kriminella handlingar önskar man bara att dom inte åker fast, här är ett fall som jag verkligen önskar att dom inte gör det. För lyckas man planera och genomföra det dom gjorde så hoppas jag att dom sitter och firar med champagne någonstans medans resten av svenska befolkning häpnar och polisen står och kliar sig i skallen och frågar sig själva "Vad hände?" hahaha. Så jävla klockrent!
Jag är seriöst imponerad. Riktigt jävla imponerad! ^^

Här hittar ni artikeln..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0