Love it baby, just love it! ;)

Godmorgon!
Alltså det är verkligen något i den här lägenheten som gör att jag hela tiden känner att jag är påväg att bli sjuk.
Så fort jag är hos någon i Gävle så känns det bra men så fort jag kommer hem hit så börjar jag känna mig snorig och krasslig. Helt sjukt!
Jag gillar den här lägenheten trots allt, den är liten men på ett bra sätt, ett mysigt sätt plus att hyran är snuskigt billig MEN det har varit ALLDELES för mycket strul med den och strul från Nordanstigsbostäders sida. Jag har i månader bett dom komma och fixa saker dom inte har gjort och när man ringer dit så har dom börjat blivit snuskigt otrevliga framförallt deras idiot till VD.
Från början till att jag flyttade in hit och lägenheten var ostädad så jag var tvungen att börja slava med att städa det första jag gjorde, ersättningen var 100:- tim, vafan mina medel jag använde kostade mer än så! Dom borde ha skickat hit en städfirma istället.
Säga vad man vill om Gavlegårdarna i Gävle som jag inte heller är så förtjust i men dom gör i alla fall det mesta för att hålla sina hyresgäster nöjda. Ringer man om något så fixar dom även det rätt så omgående och en flyttstädning är dom galet noga med vilket känns riktigt skönt för då vet man att man inte behöver städa lägenheten så fort man flyttar in.

Btw lyssna på den här låten, i fuckin love Akon!
Jag tror faktiskt jag aldrig har hört en dålig låt med honom, hans röst är grym och har gjort många sköna låtar som jag har shaajkat asset till och det är kommer garanterat bli en av dom! Love it! (:





Yes i can see her..
Cause every girl here wanna be her..
Ohh she's a diva! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0