Montag!

Guten Morgen!
Jag vaknade upp med panik imorse, jag trodde klockan hade blivit allt för mycket för VAKNA! var inte på tvn, så jag kastar mig upp ur sängen, en förvirrad Gottfrid tittar sömnigt emot mig som jag vore galen medans jag slänger mig över telen för att se att klockan inte ens är halv sju. Jahapp, det var ju lyckat.
Men jag har då istället hunnit med rätt mycket såhär på morgonen, promenix (såklart), frulle och pluggat samtidigt som jag har kikat på VAKNA! Äntligen har jag lärt mig att göra fler en ensak samtidigt, ohyeah! haha ;)
Jag tänkte ta och röra mig mot skolan runt tio tiden så jag kan läsa igenom allt engång till.
Somsagt så är det lika bra att få det gjort så jag kan börja ta tag i allt annat istället..

O sen påtal om något helt annat så är jag så galet party sugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag vill ut och dansa, shaajka asset av mig! Dricka goda drinkar, ååååååh!!
Hemska tanke att jag inte ska partaja något förrän jag och Tessan drar till Stockholm på min födelsedag den 19e november.
Men jag får väl stå ut, jag måste ju hinna läka efter operation också...

Näe nu ska jag ta och sätta igång med samhällskunskapen igen.
Vi hörs senare, önska mig lycka till på proven!
Tschüs! ;)
/B


Kommentarer
Postat av: MILEY

Sv: Ah visst är dem så himla mysiga!

2009-09-14 @ 15:39:16
URL: http://mileeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0