onsdag.

Godmorgon!
Då har det redan hunnit bli onsdag då, helt otroligt att tiden går så pass fort som den gör, men ändå inte tillräckligt snabbt för jag vill att det ska bli den 29e nu så jag kan opereras.. ;p

Idag lite senare så tänkte jag röra mig emot Ramona, betala in operationkostnaden och låna hennes hemtele och ringa runt till två ställen som skulle ha skickat ut fakturor till mig men inte gjort det. Irriterande att man ska behöva jaga folk för att betala räkningar..

Jag ska ta och åka iväg till Gävle idag igen också och vet inte om jag åker hem hit redan imorgon kväll eller om jag åker på fredag. Tar nog med mig datorn iaf, blir så långtråkigt annars..

Fan igår hade jag snuskigt ont i ryggen och nu har jag istället galet ont i foten, hur lyckas jag med allt egentligen?
Näe nu ska jag ta mig iväg på en promenad, är beroende av promenader!
Vi hörs mer senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0