"ristestet"

Hejsan alla!
Idag så fick jag helt plötsligt panik av tanken på att jag kanske hade valt för stora implantat. 520cc, shit vad stort det lät tänkte jag och började i vild panik klättra i köket för att hitta ris. Hade dock knappt nå ris så ringde Ramona och frågade om hon hade vilket hon hade så jag och Gottfrid gick dit.
När man gör själva "ristestet" så ska man koka ris och ta 1 dl för varje 100cc. 
Först trodde jag att man skulle ta 1 dl okokt ris per 100, alltså 5 dl okokt för mig och sedan koka upp det och använda det. Då kan jag säga er att det så sjukligt ut, hahaha jag såg inte mänsklig ut, jag testade då 5 dl kokt ris och då såg det genast bättre ut. 
Så ah jag tror jag kommer bli nöjd med mina nya boobs, jag HOPPAS verkligen att jag blir det iaf! ;p

När jag var hos syster så ringde dom från Gavlegårdarna och sa att om jag ville ha lägenheten så var den min! :D Dom ville däremot att jag eller någon jag kände skulle dit och titta på den innan jag tackar ja så min snälla syster Diana ska ta och göra det och ha mig i luren och beskriva allt hon ser. Förhoppningsvis blir det imorgon. 
Åh ska bli så kul om den ser någorlunda ut iaf, planlösningen ser klockren ut i alla fall och det är en två på Norr i centrala Gävle! (: Säga vad man vill om området men det har visst blivit lugnare där och har jag klarat mig i äckliga Andersberg som jag ALDRIG i hela mitt liv skulle kunna tänka mig att bo frivilligt igen så ska jag nog klara av att bo mitt i stan också vilket är lovely! ;)

Förutom det så har jag varit iväg och handlat, gjort en tortellinigratäng som blev grym! ;) 
och nu på kvällen så har jag även pluggat litegrann, tre dagar i rad jag är imponerad av mig själv! haha ^^


Shit vad mörkt det blir påengång nu om kvällarna, kolsvart ute typ. 
Men men, jag måste ta mig ut med Gottfrid på kvällspromenix i alla fall. Jag har bara en liten reflex och jag borde nog skaffa mig en sådan där väst. En till mig och en till Gottfrid. Måste ju synas ute i mörkret, helst när dom kör som dårar häruppe! 

Nåväl önska mig lycka till att jag inte blir påkörd. ;)
Vi hörs senare!
/B



 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen! :)

Ja, 520 cc kan låta mycket, men du är ju så lång...

Jag har 475 cc i ena och 500 i andra... :)

2009-09-09 @ 13:48:41
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0