Roast på Berns! <3

Hahaha jag har precis kollat klart på Roast på Berns och fyfan vad det ägde! ;P
Betnérs skämt om Shan the man och hans "våldtäktsturné" var så förbjudet och så himla jävla klockrent! mohahahaha...
Är så glad att något roligt har börjat igen efter dom slutade sända RAW. 
Bella ♥ Humor! ;)

Jag blev så snuskigt sugen på te också så gjorde det och två hårdmackor.
Mumma!  Kvällsfika is the shit! ;)

Min syster Diana ringde mig tidigare i alla fall och berättade att hon skulle kika på lägenheten imorgon runt 10 och hon skulle ringa mig då för att beskriva hur allt ser ut. Åh vad jag hoppas att den är fresh!
Nu blir det Seinfeld sen sova.
Godnatt på er, ciao!



Björn blev offret denna vecka, haha han var rätt rolig faktiskt. ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0