Skönhet!

Hejsan!
Idag så har jag städat och pluggat i timmar.
Så nu är hemmet rent och fint och min hjärna har typ träningsvärk, haha! ;)

Idag så är det visst Top Model klockan 19.00 på trean så ska kika på det och sen efter det så blir det Kärleken checkar in med Jennifer Lopez klockan 21. Jag har typ sett den miljoner gånger men den är så mysig!
Tyra Banks och Jennifer Lopez är utan tvekan två av världens vackraste kvinnor enligt mig!

Hm jag ska i alla fall hinna med ett skönt avkopplande bad mellan programmen, har ju en timme på mig och ligga o plaska i ett härligt skumbad! ^^ 

Jag vet inte vad det är men jämt när jag ska blogga så känner jag mig stressad fast att jag egentligen inte är det, skumt...
Aja orkar inte skriva något mer nu iaf så vi höras later! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0