Slumdog millionaire

Aloha!
Jag kom nyligen hem efter att ha spenderat kvällen hemma hos min syster Ramona.
Vi har tittat på Slumdog Millionaire och frossat i oss massa gott som popcorn, choklad och chips och som vi svalde ner med lite sprite.. Haha så nu känns det som hela min mage ska spricka men hey det var gött så det var värt det, frågan är bara varför man alltid äter mer än vad man pallar. Så typiskt...

Filmen var hursomhelst helt fantastiskt bra enligt mig!
Gillade den starkt även om den var rent av hemsk. Usch hur vissa får växa upp, det som är någons vardag är så långt ifrån våran egen verklighet. Visst jag har haft ett rätt hårt liv men jag tackar att jag är född och uppvuxen i ett land som Sverige där det finns mänskliga rättigheter..
Efter att ha sett den så blev mina tankar på att adoptera när jag blir äldre ännu starkare.
Det är något jag ALLTID har velat gjort och något som jag SKA göra! Syskon vill jag ha, skulle aldrig vilja skilja syskon åt..

Nåväl, det har inte blivit något pluggande för mig idag så jag får ta igen det imorgon.
Måste gå förbi skolan imorgon också och kolla om jag kan göra två prov på fredagen så jag blir klar med dom ämnena.
Nu ska jag borsta gaddarna som Tessan så vackert säger haha, sen så blir det att krypa ner i sängen och somna till tvn...

Sovgott allesammans så hörs vi mer imorgon!
Gute Nacht! ;)






Kommentarer
Postat av: NinaÅ

nu har du chansen att vara med i veckans blogg i min blogg, det enda du behöver göra är att klicka in på min blogg: http://earthangel.blogg.se

och skriva att du vill delta!

tack på förhand!<3

2009-09-08 @ 23:33:16
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj! Jag hyrde också Slumdog millionaire häromdagen, men när jag väl var färdig med allt, så orkade jag inte titta... Typiskt... Så det blir att hyra den igen... :)

Kram och ha en fortsatt bra dag!

2009-09-09 @ 13:44:51
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0