Knock you down!

När jag trodde jag skulle kunna gå vidare så får man veta det här.. Shit..
Här har jag gått runt och trott att du har snackat skit om mig och så får jag veta att det snarare är tvärtom.
Jag tycker så snuskigt galet jävla mycket om dig, jag hoppas verkligen inte det här försent för efter jag fått veta så är du värd att kämpa för, vi måste i alla fall reda ut det här, fan att jag jämt ska lyssna på andra idioter före den jag tycker om! Visst du ljög men det skiter jag i.
Vi ska reda ut allt, en vacker dag ska vi, det ska bli vi... Det är ödet, i know it!




"I never thought I’d.. fall for you as hard as I did
(as hard as I did, yeah)
You got me thinkin about our house and kids..
Every moment I look at you and smile
cause boy you came around and you knocked me down.. knocked me down.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0