Så där ja..

Igår när jag vaknade upp så drabbades jag nästan av panik när jag kikade ut och såg snön falla..
Jag stod säkert tio minuter och bara stirrade chockat samtidigt som jag nöp mig intensivt för att se att jag verkligen var vaken eller om jag bara var fast i en hemsk mardröm. Men tyvärr så insåg jagatt det inte var någon dröm och  att snön faktiskt fall den 22 april 2010.
Trots snön så hade jag ingen tid att sitta inne då jag som alltid har fullt upp.
Var till sjukhuset två gånger.. Ena gången för att lämna prover inför läkarbesöket på tisdag och andra gången för ett studiebesök med Emelie på en avdelning som vi ska hålla ett föredrag om i Etik och livsfrågor.
Efter alla besök så tog jag och Emelie en promenad mot stan där vi bestämde oss för att äta lite och diskutera vidare om hur vi skulle lägga upp arbetet.
Jag kom inte hem förrän runt 19 tiden och då var det bara att sätta igång här hemma. 
Har ju inte varit hemma så värst mycket eftersom Johannes har börjat spela fotboll och då gäller det att vara en bra moster och stötta goskiten till att bli nya Zlatan.. Eller Zatan som Johannes säger! ;) 

Idag skiner solen i alla fall och det är jag inget annat än glad över! :)
Jag och Tessan ska ut på lördag och skulle det komma ytterligare en snöstorm så lägger jag mig i sängen och drar täcket över huvudet och inväntar sommaren!

Nu ska jag äta lite frukost och ta och kika på ett avsnitt av The vampire Diaries, är helt såld i den serien!
Sen så är det full rulle hela dagen igen. 
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0