We are back BITCHES!

Hallå!
Gottfrid åkte hem till pappa igår så hade grymt svårt att somna inatt..
Vaknade därför galet sent vid typ tolv av världens mensvärk så jag höll på att svimma av.
Vinglade runt i lägenheten alldeles yr efter värktabletter som jag tack och lov till slut hittade! 
Jag gick och la mig igen och kikade på en film med världens ångest då det var super väder ute..

När mensvärken äntligen gav med sig så kunde jag börja min dag..
Jag skulle egentligen ha pluggat en jävla massa men har inte öppnat en bok ens. 
Istället så har jag spenderat dagen ute på balkongen i solen, tagit en promenad, njutit av att AIK tog sig tillbaks till Elitserien efter vinst mot Växjö idag, städat, pratat allt för mycket i telefon och nu ligger jag här framför datorn och väntar på att få fira med en film och godis höhö! ^^ 
Känns riktigt skumt dock att AIK spelade mot Gefle idag i fotboll här i Gävle och jag var inte på matchen! ;/ 
Förlust blev det även vilket känns riktigt tråkigt men jag vet att en vändning kommer snart. Grabbarna kan bättre och det kommer dom snart att visa, I know it! 

Nog med det, nu väntar min feta godispåse hähä! ^^ 
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0