Montag!

God morgon!
Enda dagen jag har sovmorgon typ på hela veckan så ska jag såklart i alla fall kliva upp klockan sex för att tvätta. Så typiskt mig..
Nå väl det är skönt att komma upp i tid också, plus att Gottfrid behövde ju komma ut på en morgon promenix. Känns så underbart att ha honom hemma igen, rutiner kommer tillbaks, mitt humör blir bättre, hela mitt liv återfår sin balans helt enkelt. 
Dock så var det lite jobbigt att han höll på att tassa runt hela natten typ för att hitta en bra plats att ligga på då det är en grej jag är väldigt lätt väckt av. Men jag förstår honom... Han har ju varit mer hos pappa än han varit här den senaste tiden vilket har berott på att det varit massa strul sen jag flyttade in här med konstiga grannar, tapetsering och annat kaos i lägenheten. Vi är ju inte ens riktigt klar med tapetseringen då vi fortfarande har vardagsrummet och sovrummet kvar. Sovrummet skulle dock Picky fixa trots att Gotte är hemma då han bara kan stänga sig inne där och fixa det. Vardagsrummet får vi däremot vänta med tills Gottegos åker hem till pappa igen vilket blir på onsdag då både jag och Picky har skola samtidigt och eftersom det inte går att lämna Gottegos ensam utan att han river stället så får han åka till Papi igen. Det går ju iofs ingen nöd på någon av dom påtanke på att dom älskar varandra utan det är mest jobbigt för mig eftersom jag saknar honom så sjukligt mycket varje gång jag lämnar honom.
Bortsett från att gosa som bara den med Gottfrid och ta långa promenader (hoppas på att vädret ska bli lika skönt idag som det var igår) så är det MASSA pluggande som står på listan!
Har ju ett föredrag ikväll som jag knappt förberett mig ett dugg till, sen så har jag ett X antal kapitel jag måste läsa till psykologin imorgon.
Nu måste jag springa ner till tvättstugan igen så jag hinner slänga i två maskiner till.
Jag hoppas verkligen min tvättmaskin jag beställt dyker upp snart, blir ju tokig över att det ska ta sådan lång tid!
Hörs mer senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0