The Day!

Gottfrid är hemma igen! :D
Jag och Picky åkte och hämtade han i Stigslund och tog en promenix hem. Skönt! 
Saknat min lilla plutt så otroligt mycket så det är helt underbart att ha han hemma..
Älskar han mest mest mest! ♥
När vi kom hem så gjorde Picky i ordning en sen middag.
Kyckling fylld med fetaost och tomat.. Till det blev de potatisgratäng, tzatziki och sallad.
Supergött! ^^
Första året som jag inte får rosor på Alla ♥ dag vilket känns lite trist! ;/ 
Men Picky kom hem med en rosa mössa som det står Melodifestivalen på från sitt besök i Sandviken igår haha..
Plus att jag är ett mål ifrån en fotbollsresa till Madrid i april...
Det slår alla rosor i hela världen! ;)
Nu ska jag kika på resor till Grekland, är så sugen på att åka iväg! 
Sen sova...
Upp tidigt i möra o tvätta, sen måste jag plugga till ett föredrag jag ska hålla på kvällen..
Sleep tight!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0