Nörd lördag! ;)

Hejsan!
alldeles nu precis så knackade det på dörren och jag blev livrädd eftersom jag inte väntade besök. Men när jag öppnade den så stod grannen där med nybakat bröd som hennes mamma hade bakat och ville att jag och Picky skulle få smaka. Så himla gulligt gjort! Jag blir alldeles rörd! ^^ 

Men men..
Idag har det inte hänt så där skrämmande mycket, nästan ingenting faktiskt.
Varit iväg o handlat massa mat och var in på Jysk en sväng o fick med mig en ny familjemedlem...
Joe heter han och är en stor underbar kroppsspegel som jag kommer kunna beundra mig själv i haha! ;)
Hämtade ut ett paket med sängkläder och ett par jeans som jag beställde för ett tag sen. 
Jeansen satt som räknat helt perfekt på mig ;P
Bortsett från att ha handlat o så har de inte hänt så mycket. 
Kikat på film, käkat kina mat, pluggat psykologi och fått höra av alla möjliga att jag ska komma till dom och än tjatar dom på... Men jag blir hemma och ska strax krypa ner i sängen och kika på en till film.
Nu orkar jag inte skriva något mer så vi hörs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0