Full som en kastrull.

Hallu!
Blivit dåligt med update både här och på min och Pickys blogg..
Mitt försvar är att jag blev så snuskigt jävla full i onsdags och låg bakis hos Sandra hela dagen igår på Brynäs och kom nyss hem.. hehe! :P
Hade däremot jävligt roligt i onsdags måste jag säga. Först skitförbannad och ledsen för att ingenting hände och att alla var så jävla tråkiga men sen så fick jag tag på Alex som var sugen på att ta en grogg med mig och kära Joppe som hade en liter smirnoff hemma som jag kunde få ta. Så det blev en buss till fjärran där jag tog mig några groggar och snackade fotboll sen så blev det en taxi vidare till Brynäs till Jimmy där Alex och Simon var hundvakt åt en världssöt scäfer (Gottegos är såklart vackrast!). Jag blev snuskigt full och menar verkligen SNUSKIGT FULL! Vilket visade sig dagen efter då jag var så bakis så jag spydde! ALDRIG hänt mig tidigare, helt sjukt! haha! Dunder smirnoff på 50% är inte att rekommendera! :P
Men fan kul var det även om jag missade både tvättstuga, läkartid och information på skolan... ;P
Skulle sen egentligen ta bussen hem men ringde Sandra så hon mötte mig vid Tempo istället så gick vi hem till henne där jag övernattade.

Nu tänkte jag ta o ringa pappa för idag kommer min vackraste bääbis Gottegos hem! :D
Saknar han så sjukt mycket!
O vi ska hem till Sandra på Brynäs sen där vi ska spendera helgen vilket känns riktigt gött eftersom det är bättre promenadstigar där samt att jag slipper mina djungelgrannar!
Så ah ska ringa nu sen packa så vi hörs senare!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0